Wednesday, August 11, 2010

jumpe semule

dri kiri blkng: mok, abangah, loko, lokman maggi, topek, mekroz, pian, keri, helmi, fami, king, nuar soro, fewab, syam, rusdi, roy, fekbu, gudud.
dari kiri tengah: ehsan abu, lab, syaz.
dari kiri depan: nasir bra, mel, selan, k.o, filhan, lan hasan, apek, radi, azim, anas asqalanee, tuan noor
melunjor depan: majin

nak dijadikan cerite..tanggal 16 januari awal tahun aritu satu reunion tlh diadakan setelah 10 tahun tidak berjumpe dgn rakan2 dari Sekolah Menengah Agama Izzuddin Shah..reunion ni dibuat kat restoran D'Tomato area Mentari Court...1st time jumpe pas 10 thn ni mmg tersangat best nyer sbb semue muke dh lain..dulu pendek skrng dh tinggi, dulu kurus skrg dah gemuk, dulu sememeh skrg dah segak..masing2 pun dh ade kerjaye masing2..ade yg jadik jurutera, mjistret, pegawai syariah, jurugambar, doktor pun ade, keje ngan tv, keje swasta, ptd, imam besar, keje bank, askar, pulis, cikgu, pembantu mufti pun ade dan macam2 lagi..yang belajo lagi pun ade jugak dh tue2 ni haha..elok le belajo selagi hayat dikandung badan...tak lupe jugak ade kawan2 yg tak dapat dtg sebab hal2 urusan seri paduka baginda dan ade beberape kerat yg dok kat oversea..ade yg belajo, ade yg bermastautin..smoge kite dpt berjumpe bile kome balik nanti ye..ate bile lagi nk reunion weh?

*dari lensa kamera annaloq/nasir bra

2 comments:

  1. uhuk uhuk..
    (batok buat buat)
    ade single jgn lupe pass ke sini..haha!

    ReplyDelete